top of page
שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים למוכרים

טיפים למוכרים

שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים לקונים

טיפים לקונים

מכירת דירה - עם או בלי משרד תיווך?

הגיע הזמן למכור את הדירה ודי ברור לכם מה צריך לעשות - לפרסם מודעה באתרים השונים, לענות לשיחות, להסביר, לקבוע עם קונים פוטנציאליים, להראות את הנכס…

מה הבעיה? קטן עליכם. עד כאן אתם לגמרי מסוגלים לעשות את זה בעצמכם, נכון?

ובכן, תהליך המכירה רחוק מלהסתיים בשלב הזה.

אותם מתעניינים מגיעים, מסתובבים בדירה, בודקים את המטבח, בוחנים את התקרה, שואלים על השכנים, על החניה, על השיפוץ שנעשה, מהנהנים בנימוס ובדרך החוצה מסננים ״נהיה בקשר בהמשך״.

מה עכשיו? האם יוצרים איתם קשר? זה לא ייראה נואש?

ואם יוצרים קשר, מה שואלים אותם? איך מבררים האם הם מעוניינים, או למה החליטו שהנכס לא מתאים לצרכים שלהם?

איך מתקדמים מכאן?



מכירת דירה עשויה להיות מאתגרת והדרך הקלה ביותר להפוך אותה לפשוטה ונעימה יותר היא להיעזר במשרד תיווך מקצועי.

למה?

מכמה סיבות, שרק את העיקריות שבהן נמנה כאן עבורכם.


ראשית - הניסיון.

מתווך מקצועי המקושר למשרד תיווך ותיק ביצע מאות עסקאות, בעוד שבעל נכס ממוצע מבצע לכל היותר 4 או 5 עסקאות כאלה במהלך חייו.

המתווך יכול לצפות מראש מוקשים שעלולים להכשיל את העסקה ולמנוע מאבני דרך קטנות להפוך לסלעים שימנעו מהקונים לקבל את ההחלטה הרצויה.


הסיבה השניה היא בלי שום ספק החשיפה.

אנשים פונים למשרדי תיווך כדי למקד את חיפושיהם אחר הנכס המתאים להם, מגדירים את האזורים הרצויים, את מספר החדרים שיתאים להם וכן הלאה וחשוב שהנכס שלכם יוצג להם כאחת האפשרויות.

יותר מזה, למשרדי תיווך כיום ישנם מאגרי לקוחות גדולים ואיכותיים וגם נכסים דיגיטליים כמו אתר וערוצי רשתות חברתיות שבהם יכול להימצא הקונה הנכון לדירה, הבית או המשרד שלכם. בדיוק הסיבה שלשמה התכנסנו, נכון?


הסיבה השלישית ואחת החשובות שבהן היא הניטראליות.

כשקונה פוטנציאלי מתקשר לברר על הנכס שפרסמתם, הוא עלול להגיב בחשדנות ולקחת בעירבון מוגבל את תשובותיכם ואת המידע שתמסרו לו על הדירה.

מצד שני, אנשים נוטים להרגיש יותר בנוח לשאול את שאלותיהם בפתיחות ובצורה ישירה כאשר הגורם שמתקשר איתם ומראה להם את הנכס אינו הבעלים. העובדה שהמתווך מייצג את המוכר ואינו המוכר עצמו, עשויה להיות גורם התורם להתקדמות הרצויה ולמימוש העסקה.

אפרופו ניטראליות, המתווך גם יידע לשתף אתכם מניסיונו האם המחיר אותו אתם דורשים סביר ומקובל, על פי פרמטרים שונים שביניהם היכרות עם הסביבה, עם תוכניות עירוניות, עם נכסים דומים שנמכרו ועוד.


סיבה נוספת להעסקת מתווך מקצועי בעסקת מכירת נכס היא חיסכון בזמן.

שיחות הטלפון הנכנסות, מסירת הפרטים, מענה על שאלות וכמובן - הצגת הנכס עצמו וכל מה שבא לאחר מכן, כל אלה גוזלים זמן יקר וגם מצריכים קשב ואת תשומת ליבו המלאה של הגורם המנהל את כל הסיפור.

משרד תיווך מיומן יידע לעשות זאת בצורה יעילה, אדיבה ויסודית, כך שדברים לא יפלו בין הכסאות בעוד שאתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם, להיות מרוכזים בעבודה, להיות זמינים לבני המשפחה, לטפל בענייני היומיום ולהיות מעודכנים בצורה מרוכזת בהתפתחויות על ידי גורם מקצועי אחד.


יתרון נוסף ואף מרכזי הוא הפולואו אפ, שיחת היום שאחרי.

במרבית המקרים, לקוח שיראה נכס מסוים לא ימהר לחזור למוכר ולעדכן אותו מה חשב והאם ירצה להתקדם.

מתווך מקצועי ינהל רישום מסודר של האנשים שראו את הדירה ויחזור אליהם לאחר מכן כדי להתעדכן ולברר מה סטטוס ההתעניינות. הוא יציג שאלות שלעיתים אולי מביך לשאול כשמדובר בנכס שלכם, יברר את מידת הרצינות וההתאמה וייצג אתכם על הצד הטוב ביותר כדי לבחון האם ניתן לגשת יחד לשולחן המו״מ.


ואם כבר הזכרנו מו״מ, יתרון משמעותי ואחרון שנמנה להפעם הוא יכולת הגישור במצבים נדרשים.

עסקת מכירת נכס היא מבסיסה עסקה שבה לכל גורם יש אינטרסים שונים - המוכר, תמיד ירצה לקבל את ערכו המקסימלי של הנכס שלו והקונה, שתמיד יעדיף לשלם בעדו כמה שפחות. אתם כבר מזהים את הבעייתיות, נכון?

מנסיוננו, ברוב הפעמים מתווך מקצועי יידע לנתב את הדיון, לנהל את הציפיות של הגורמים המעורבים, לנווט בדרך הטובה ביותר דרך חילוקי הדעת והגישות השונות ולמקסם את הסיכויים להוציא את שני הצדדים מרוצים.


לסיכום

החלטתם למכור את הדירה שלכם, או אולי את הבית, המשרד או המגרש?

כדי לעשות את זה בצורה נעימה, נוחה ומדויקת, צרו עמנו קשר ונקבע פגישת ייעוץ ראשונית, ללא התחייבות או עלות.

אנחנו מאמינים שלנכס שלכם ולכם מגיע את היחס המקצועי, הסבלני והאכפתי ביותר וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים ללקוחותינו כבר למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום.

נשמח לשמוע מכם.

bottom of page