top of page
שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים למוכרים

טיפים למוכרים

שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים לקונים

טיפים לקונים

המדריך למשקיע המתחיל - מה הצעד הראשון?

עולם הנדל"ן צובר תאוצה משמעותית וחד משמעותית ולא רק בארץ, אלא בחלקים נרחבים בעולם. כך רבים מזהים את שוק הנדל"ן כאפיק השקעה יציב ובטוח, שיש בו אפשרויות לרווחיות גבוהה ולמינוף כלכלי של הון.

ההבנה כי שוק הנדל"ן הוא קרקע פורייה להשקעות משתלמות וכדאיות כבר קיימת. כעת עולות השאלות מאיפה מתחילים להשקיע בנדל"ן, איך מגייסים את ההון ההתחלתי הנדרש ואיך ניתן לחזות את התשואות והצלחת ההשקעה בצורה המדויקת ביותר שאפשר.


אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם השקעות הנדל"ן, ישנם לא מעט דברים אשר חשוב לבדוק, להבין ולדעת.


שוק הנדל״ן מציע כמה אפיקי השקעה, שהבולטים ביניהם הם:

השקעה בדירה למטרת השכרה

השקעה בדירה למטרת מכירה

השקעה בנדל״ן עסקי

השקעה בנדל״ן בחו״ל

רכישת קרקע בתהליך הפשרה

רכישת קרקע לבנייה עצמית


לכל אחת מסוגי ההשקעות הללו ישנם יתרונות וחסרונות והשאלה שעל הפרק היא איך לבחור השקעה בנדל"ן למתחילים?


ובכן, ענף הנדל״ן הוא אחד הענפים היחידים אשר מאפשר השקעה ללא הון עצמי ראשוני או באמצעות הון ראשוני נמוך יחסית. לדעתנו, שום דבר לא יכול להחליף שנים של ניסיון מעשי בשטח ולכן העצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם היא לגייס לצידכם את אנשי המקצוע המנוסים שאתם מרגישים שניתן לסמוך עליהם -

יועץ נדל״ן ויועץ משכנתאות.


יועץ הנדל״ן יידע להביא לידי ביטוי את סוג ההשקעה בה בחרתם, לחקור אודות אזור הנדל״ן שבחרתם או לכוון אתכם לאזור הרצוי על פי פרמטרים שתגדירו לו, לבחון את סוג המשקיעים הנוספים המעוניינים להשקיע באזור זה, להשוות את עלויות הנכסים, להגדיר את קהל היעד וכן ללמד אתכם מנסיונם בעבודה מול משקיעים בעבר.


יועץ המשכנתא הוא שיכווין אתכם למשכנתא המשתלמת והנכונה עבורכם, יבצע בירורים והשוואות, יבחן ריביות, לתת לכם את הטיפים הנכון וילוו אתכם בהחלטות הכלכליות הראשונות שתצטרכו לקבל על הצד הטוב ביותר, יעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים ויאפשר לכם לקחת את המשכנתא בתנאים האידאליים עבורכם.


הצעד הראשון בדרך לעסקת ההשקעה בנדל״ן עשויה לקבוע במידת מה את הצלחתה ועל כן אנו ממליצים לכם בחום לקרוא ברחבי הרשת, לכתוב לעצמכם נקודות עיקריות ושאלות שתוכלו להעלות בפני השותפים שלכם לדרך.


אתם מוזמנים להתייעץ איתנו, נשמח להציע לכם מניסיוננו הרב בתחום.

חייגו 054-3580136 | 054-7465432 ונשמח ללוות אתכם.



bottom of page