top of page
שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים למוכרים

טיפים למוכרים

שייבה נדל״ן | משרד תיווך | טיפים לקונים

טיפים לקונים

הכנת דירה למכירה

כולם כבר יודעים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. הדבר רלוונטי בהקשר של מכירת דירה כשם שרלוונטי בבליינד דייט ובראיון עבודה, ולכן שלב הכנת דירתכם למכירה הוא חלק משמעותי וחשוב בתהליך.



ריכזנו עבורכם כמה עצות זהב שיעזרו לכם למכור את הבית בערכו המקסימלי:


נכס או בית?

חשוב להבין שאנחנו מוכרים ״נכס״ ולא את "הבית שלנו”.

מה ההבדל?

ב״בית שלנו״ הקמנו משפחה, אירחנו בחגים, גייסנו ילדים וחיבקנו אותם כשחזרו לזרועותינו בשבתות. ההתייחסות המובנת מאליה ל״בית שלנו״ מציף בנו רגשות שלא תמיד כדאי לערב בתהליך המכירה שלו, על מנת שלא נקבל החלטות שגויות ממקום אמוציונלי ונפסיד כספים.

כשאנחנו מוכרים ״נכס״ אנחנו יכולים להשתדל כמיטב יכולתנו לראות אותו כפי שהוא, בצורה אובייקטיבית, על יתרונותיו וחסרונותיו, כפי שיראו אותו וישפטו אותו הקונים הפוטנציאליים.


עוד לפני השטיחון בכניסה

חשוב לדעת שאנשים לרוב מתחילים לגבש את ההחלטה לגבי הדירה עוד לפני שנכנסו אליה ולכן כדאי לתת את הדעת על העציץ השבור והיבש, על העשבייה המוזנחת, על הלובי המלוכלך והמדבקות המתקלפות שעל הדלת. ודאו שהכניסה נעימה ומזמינה כך שהרושם הראשוני החיובי יחל עוד לפני שהמתעניינים בנכס יחצו את פתח הדלת.


רשימה

עברו בדירה, חדר אחר חדר, בדקו מה דורש תיקון או שיפוץ ורשמו לעצמכם בצורה מפורטת. אריח שבור, ברז דולף, נורות שרופות, או קיר מתקלף הם תיקונים שכדאי לבצע לפני שמתחילים בכלל בתהליך המכירה ולא להשאיר לקונים את ההערות הללו.

סדר וניקיון

יש לדאוג לבית נקי ומסודר, כזה שנעים להיכנס אליו בסוף יום עבודה ולהרגיש תחושת ביטחון.

נכון, סדר וניקיון לבדם לא יביאו למכירה, אבל הם לפחות יסירו דאגה מליבו של הקונה באשר לאופן הטיפול שלכם בבית עצמו.

סידור הרהיטים

על מנת שהרוכש הפוטנציאלי יוכל להתרשם מגודל הנכס והפוטנציאל שבו, חשוב ליצור כמה שיותר מרחב בחדר באמצעות סידור חכם של הרהיטים והימנעות מעומס ויזואלי הגורם לתחושת צפיפות ובלאגן.

עיצוב נעים לעין

בארצות הברית מקובל לשכור את שירותיהן של מעצבות פנים לפני מכירת נכס, כאלה המרהטות אותו בפריטים תואמים לחלל, משדרגות ומייפות אותו. בשורה התחתונה מדובר בהשקעה מזערית העשויה להעלות את ערך הבית.


במידה והתברכתם בחוש אסתטי מפותח, תוכלו למקסם את הפוטנציאל של הנכס בעצמכם ובסיוע אתרי עיצוב שונים שניתן להגיע אליהם בקלות ברחבי הרשת.


ניחוח

הריח שבדירה משפיע מאוד על תחושת המתעניין כבר ברגע כניסתו לדירה. מחקרים מצאו שריח של עוגה או עוגיות למשל, עשוי ליצור את האפקט הרצוי.

בד בבד, הימנעו מריחות של מטהרי אויר המעוררים אצל אנשים תחושה של הסתרה או חוסר אמינות לגבי מצב הנכס.


בשורה התחתונה, כדי להבטיח שתקבלו עבור הנכס שלכם את המחיר המקסימלי אליו כיוונתם, אל תדלגו על אף שלב.

מכירת הבית או הדירה היא קרוב לוודאי אחת העסקאות הגדולות שתעשו בחייכם ולכן כל פרט הוא משמעותי.


אנחנו מאמינים שלנכס שלכם ולכם מגיע את היחס המקצועי, הסבלני והאכפתי ביותר וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים ללקוחותינו כבר למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום.

נשמח לשמוע מכם.

bottom of page